Ásványvizünkről
2006-08-27
“A BUSZESZ Zrt. április 26-i sajtóklubjában a folyamatosan növekvõ ásványvízfogyasztásról volt szó. A megbeszélésen részt vett a cég vezérigazgatója, Zentai László, és Fehér Tibor, az Ásványvíz Szövetség és Terméktanács elnöke. Elhangzott, hogy Magyarországon ma már az ásványvíz a legnépszerûbb szomjoltó ital, a magyarok közel negyven százaléka napi rendszerességgel fogyaszt ásványvizet, ez csaknem háromszorosa az 1989-ben mértnek.
(Pincér magazin, 2006. június 7.)
„Dr. Zentai László, a BUSZESZ Zrt. vezérigazgatója biztosította a megjelenteket, hogy az ország ásványvízkészlete még jó darabig bírja a növekvõ fogyasztást, hisz a mostani 700 millió liternek akár a 4-5-szörösét ís ki lehetne termelni….. A BUSZESZ Zrt. …. új termékkel is színesíti palettáját. Ezért kifejlesztette a Norbi Wellness italcsaládot, amelyet dr. Zentai László így mutatott be lapunknak: -A márka a külföldön egyre népszerűbb "near water" kategória, azaz ízesített vízek esik hazai úttörője. A három tagból álló család tulajdonképpen ásványvízalapú, az egészség szempontjából hozzáadott, értékes anyagokat tartalmazó szénsavas ital.”
(Élelmiszer, 2006, június 2.)
“Erre jó példa a Buszesz Rt. óbudai ásványvize, amely alacsony nátriumtartalma miatt kedvezően befolyásolja a vérnyomást, magas magnéziumtartalma pedig jótékonyan hat a keringési rendszerre. Zentai László vezérigazgató elmondta, hogy emiatt csatlakoztak egy egészséges életmódot hirdető országos programhoz. Van már őszibarack-sárgadinnye és citrom-grapefrút ízű ásványvizük is. Ezeket olyan természetes anyaggal dúsítják, amely fontos szerepet játszik a szervezet zsírlebontásában, így fogyókúrázóknak is ajánlhatók.”
(Szabad Föld, 2006. május 5.)

 

“A Buszesz számára nem közömbös a honi vásárlóközönség ásványvízhez való hozzáállása,….és új termékétől, a Norbi névvel fémjelzett, ízesített ásványvíz alapú termékcsaládjától komoly növekedést remél. A Norbi márkával a Buszesz igyekszik betörni a wellnesspiacra, ami meglehetősen logikus lépésnek tűnik, hiszen az ásványvíz a helyes étkezés és életmód elismerten fontos része.”
(Napi Gazdaság, 2006. április 27.)
“Ebben az évben a magyar átlagos piaci növekedést meghaladó mértékben kívánja növelni ásványvíz-termelését a Buszesz Rt. - mondta a társaság vezérigazgatója, Zentai László. Ennek érdekében új termékekkel kívánnak megjelenni a piacon, elsősorban az ízesített ásványvizek eladását szeretnék bővíteni.”
(Origo, 2006. április 26.)


  • Preventa: a BUSZESZ palackozza
  • Bencés borecetek pannonhalmi fehérborból
  • Eceteinkről
  • Párizsi világsiker
  • Ásványvizünkről
  • Újdonságok az ecetpiacon
  • Az árcsökkentés határai
  • Nem mind almaecet, ami fénylik









  • BUSZESZ ÉLELMISZERIPARI ZRT.
    H-1033 Budapest, Sorompó u. 1.

    Tel: (1) 436-8600
    Fax: (1) 250-1125

    Belföldi vevőszolgálat:
    Tel: (1) 436-8750
    Fax: (1) 250-1056
    Általános e-mail: vszolg@buszesz.hu
    Aquincum Diszkontbolt: 1033 Budapest, Bogdáni út 1-3.
    Tel: (06-1) 4368-769
    Nyitva hétfőtől csütörtökig: 7-14.30 óra között